Jump to content

The forums were recently upgraded.  Please forward any issues to administration.

Arrow

Chiyuki Asahi

Recommended Posts

3 hours ago, alright sassy said:

Ffanci Jenkins

 

5 hours ago, Loog said:

jake williams pls

Added!!! i was tired when i wrote this so i might come back and edit it :D

  • Like 1

Share this post


Link to post

Changed one of the previous themes for a more chill one. It feels fitting tbh. It makes me fuckin' lazy irl. Added his minimal medical record. (btw still dosent count dude was dead) added some stuff in teh characteristics. Updated a feww relationships. Changed the backstory a lil bit. all around minor edits. trying to stay relevant in the char bios u know how it is. sticking with the grind

Share this post


Link to post

Added another journel. serious char development is happening :D worth a read. song's pretty good as well. Added Awards. idk how asahi got those but he did. no one was updated bc no one talks to him and he gets lonely updated claire the tiniest bit trying to stay relevant and at the top of hte board as well and a new facee aeyyyyyy bc some dum dums shaved all his hair

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ok made a few changes. Added Clark. Changed Vickers whwoel deal. Made a new journal deleting the old one bc edge. all on the grind to stay relevant and at the top bc im an attention whore even tho my writing isnt that good New theme as well

Share this post


Link to post
4 hours ago, saiphun987 said:

Atichat  SAIPHAN!?

uve already been added my guy :D also removed jake williams

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...